мιαwww >.<
Senah Whiteღ



ϟαyα tι∂αk ρєrηαн вєrнєηtι мєηyαyαηgι αwαk, ϟαyα нαηyα вєrнєηtι мєηuηjukkαηηyα. Hι, I'm Nur Faιzah. Thanks followιng me. Please be nιce here.♥


Akak Tersayang♥


basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Farah Razali
Owner: your name
Others:   


Selamat Tinggal sayang :'(

Terasa sunyi sangat bila dia dah pergi jauh dari aku. Selalu tanpa henti bersembang cerita macam-macam dengan dia. Tapi semalam lain dengan hari-hari sebelum ni. Tak apalah, aku tetap tabah untuk bagi semangatpada diri aku sendiri :')

Kau tahu apa aku rasa?

Sakit,

Sakit menahan rindu.

Rindu dekat Najmi.


Kau kawan abang adik kakak musuh aku. Semuanya kau. Bila gaduh kau mengalah. Bila aku tak ada mood, kau tukang ceria. Kenapa hati ni rasa sebak sangat bila kau cakap dengan aku kau nak pindah. Sebak sangat weh! Allah je tahu! Mi, jauh kau tinggalkan aku. Terima kasih sebab masih sayang aku sampai saat ini dan aku harap sampai bila-bila. Terimakasih sebab sabar melayan kerenah aku. Sumpah tak sangka, hari Khamis hari tu baru lepak dengan kau sama-sama. Gelak-gelak. Untuk yang pertama dan terakhir tahun ni. Soal hati dan perasaan. Tak tahu kenapa aku sedih gila. Macam tak percaya je kau dah tinggalkan aku. Macam tak percaya je lepas ni tak dapat jumpa kau. Tak dapat tengok mata kau. 3 tahun dah kita kawan. Perpisahan ni sakit, pedih, sedih Mi :'( Dunia ni tak adil, dia jauhkan aku dengan orang yang paling aku sayang. Tolonglah, aku nak jumpa kau!!! Tak puas nak lepak sama-sama lagi. Mula -mula Syakirah tinggalkan aku, lepas tuh Khairil then KAU :'( AKU TAK KUAT WEH!

Perempuan tak boleh lari dari sifat rindu dekat orang yang dia cintai. I love you to the moon and back Muhammad Nur Najmi. Terima kasih sebab sudi jalin kenangan dengan aku, bahagia kan aku.. Terima kasih banyak-banyak. Dear god, take care of him when I can't be beside him. Jaga diri dekat sana sayang, semoga kita berjumpa lagi. Nama mu sentiasa wujud dalam doaku :) Ya Allah, kurniakanlah aku kekuatan!










Terima kasih sayang. . .
Terima kasih sebab sudi bina kebahagian dengan aku.
Aku harap kita terus bahagia walaupun jarak memisahkan kita.
Sayang jangan kau nakal di sana aku, aku takut kau hilang diambil orang. Ku mohon jangan walau kau jauh jangan kau lupakan aku.
Aku tak mahu sakit hati lagi, ku sendiri lagi tanpa kekasih. Ku kan menanti sampai kau kembali. Jaga dirimu sayang saat ku jauh jangan kau nakal di sana.

Jika ini takdir, aku terima. Kalau ada jodoh kita sayang, insyallah kita akan jumpa jugak. Aku percaya pada ketentuan Allah.


Thanks for Reading!