мιαwww >.<
Senah Whiteღ



ϟαyα tι∂αk ρєrηαн вєrнєηtι мєηyαyαηgι αwαk, ϟαyα нαηyα вєrнєηtι мєηuηjukkαηηyα. Hι, I'm Nur Faιzah. Thanks followιng me. Please be nιce here.♥


Akak Tersayang♥


basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Farah Razali
Owner: your name
Others:   


Kawan♥

Setelahku fahami ku bukan yang terbaik, yang ada di hatimu. Tak dapat ku sangsikan ternyata dirinyalah yang mengerti aku. . .
#Sekolah dah nak bukak.
Assalammualaikum. Ya allah, tabahkan lah hambaMu ini untuk mengharungi semua ujianMu Ya Allah. 
Kawan, ye memang kawan tuh penting dalam harian hidup kita. Ade masalah, cari kawan. Nak nangis, pinjam bahu kawan. Yelah, siapa tak cemburu bila tengok kawan baik sendiri rapat dengan orang yang tak suka kita kawan dengan kawan baik kita tuh. Kawan, aku sayang kau. Sumpah tak tipu, aku memang sayang kau :* Kita kawan dah lama bro. Hahahaha. Kawan sekepala bro.
 Besarnya persahabatan itu, dikala susah, menangis bersama dan merasa duka bersama, Dalam kegembiraan, dia sudi mendengar kegembiraannya dan selalu mendoakan sahabatnya bertambah kebahagiaan.
 Ya Allah, kukuhkan lah hubungan aku dengan dia. Aku sayang dia Ya Allah. Jangan lah kau pisahkan kami yang Allah. Sesungguhnya kami saling memerlu antara satu sama lain :)



Thanks for Reading!