мιαwww >.<
Senah Whiteღ



ϟαyα tι∂αk ρєrηαн вєrнєηtι мєηyαyαηgι αwαk, ϟαyα нαηyα вєrнєηtι мєηuηjukkαηηyα. Hι, I'm Nur Faιzah. Thanks followιng me. Please be nιce here.♥


Akak Tersayang♥


basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Farah Razali
Owner: your name
Others:   


Aummm :)

Cuti sekolah datang kembali. And ergh! Cuti tahun nih ayah kata NO MORE HOLIDAYS. Oh my good :'( So sad. Ayah cakap tahun depan semua anak ayah nak exam besar. So, no holidays! Yelah, adik aku UPSR, aku PMR and abang aku SPM. Berkecai, patah seribu hati Senah bila ayah cakap cuti nih no holidays. I want to send big brother, brother and sister go tuition. Ohhhhhh good. Saye tak sedia nak "Piyemmarr" lagi. Putarkan masa pelish. Pelish pelish. Exam last year harituh just dapad kutip 2A jerr. Dari 4A turun 2A. Hmp k hmp, cair taik telinga dengar ayah and ibu bebel. "banyak main lah, phonee 24 jam lah and whatever" err, naik menanah telinga weii. Tapi apakan daya, memang nyata. Tahun depan saya batch akhir amik PMR ataw "PiYemmArr". Fighting fighting :) Insyallah 8A dalam tangan. Amin.

Jangan cakap jerr nak 8A tapi usaha and doa takdeeeee. Mesti kene usaha, doa and tawakal -Via Ibuku yang TERCINTA-

Cuti sekolah saya serta pelajar pelajar SMK Kem Terendak tingkatan dua telah dibekalkan dengan sebuah buku tebal mengandungi semua subjek PiYemmArr. Kami kene buad waktu cuti sekolah. So, kami memang tak holidays. So sad :( Tapi, saya anak murid yang baik. Walaupun banyak, saya buad sedikit demi sedikit :)
So, saya happy dengan life saya sekarang. With Najmi yang selalu buad aku senyum sumbeng. Bhaha. So, daaaaaa ;)


 Depan Cik Tipah, tengah Cik Senah White and hujung Mak Jemah. Rindu korank dua KELING :)

 Nyeeeeet, muka seposen tuh. Yang belakang tuh patut dibaling jejauh.


Thanks for Reading!