мιαwww >.<
Senah Whiteღ



ϟαyα tι∂αk ρєrηαн вєrнєηtι мєηyαyαηgι αwαk, ϟαyα нαηyα вєrнєηtι мєηuηjukkαηηyα. Hι, I'm Nur Faιzah. Thanks followιng me. Please be nιce here.♥


Akak Tersayang♥


basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Farah Razali
Owner: your name
Others:   


Wish you were here :')

Awak, rindu nih. Haa, rindu lah. Haa, awak ehh bukan lahh. Haa awak tuhh hah. Haa'ah, awak awak yang tengah bace post nih. Haaaaaaai*lambai tangan*. Sebenarnye tak tahuu nak updatee apeee. Bosann bosann bosannn. Dang*langgar dinding* Isnin exam bulan lapan, tapi Anak Encik Zamzuri and Puan Surani still duduk goyang kaki tangan kepala di hadapan laptop yang comel nih. Mane tak nyah. Bangun pagi, tak tahu nak buad ape. Nak makan tak boleh, puasa. So, onlineee jelaah. Sekarang dah tak hot kat pacebook dah, semua nak hot kat burung biru pulakk. Hahaaaaaaa*gelak besau.jpg* Ehh ehh, nakk kembang kejapp boleh takk? Kejapp jeh takk lamaa bro. Adoo orank mention nama gua dekat blog diaaaa. Thanks Fanaa and Shu, hikhikhik terharuu nihhh*tutup muka.jpg*. Takpe, gua kuad babe, meybe dia bukan gua punyeee agaknyeee. Tapi gua tetap tunggu dia. MeLavvYou lahh IA ;) Ahak, terswweed pulak malam malam buta nih. Btw, birthday superman kita lagi 15 hari. Ohok*batuk.jpg*, bagi idea nak bagi apeee. Otak gua kosong kosong owooooo :0
 Senyum iklhas dohhh, ahakkk*muka comel.jpg*
Yang berleter,
Faizah


Thanks for Reading!