мιαwww >.<
Senah Whiteღ



ϟαyα tι∂αk ρєrηαн вєrнєηtι мєηyαyαηgι αwαk, ϟαyα нαηyα вєrнєηtι мєηuηjukkαηηyα. Hι, I'm Nur Faιzah. Thanks followιng me. Please be nιce here.♥


Akak Tersayang♥


basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Farah Razali
Owner: your name
Others:   


Teheeeeeeee :D





Hi cutepie*lambai tangan*. Hahaha, biaselah kalau bosan mesti update blog :D Ehh, esukkk 14.8.12 birthday budak dekat atas tuhh. Budak k budak. Yang kecik tuh lah. Yang besar tua bangka tuh lambat lagi. Kahkahakah^^
Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday to Farzana, happy birthday to you. Yeayyy*tepuk tangan.jpg*
Esuk genap dua tahun budakk kecik nih. Hih, amoyy lah katekannnn. Budak kecik nih adek guaa. Same takk muke gua dengan muka dia? Same tak same tak? Takkan -.- Mesti nak cakap dia lagi comel dari aku. Whatever lah, kesah ape aku*lalalala*. Erk, ayah aku cakap ayah aku nak sambut birthday diaaaaa. Nak makan Secret Recipe. Phewwww, jelly nihh >.<' Takpelah, ayahhhhhhhhhhh Kakak nakk tumpang dua dua belah kaki jugakk taww. Kehkehkeh, takk kiraaaa nakk jugakkkk.
Act, birthdayy budak kecik nih same bulan dengan Iman Aizzad pengarang jantung hati akuu*kelip kelip mate*. Iman 18.8.12. Dekat jeeee kann. Ngehngehngeh^^v Hadiah nak bagi awak punn kitaa takk beli lagi. Ehh, takyahh hadiahh lahh kann. Awak kan dah tuaaa :b
Heee, bile dah cakap pasal awakk. First nak cakap. Gua rinduuu luuu leee Iman Aizzad*lap air mata*. Tcareee bila balikk kedah nnt. Jangan nakal, kalau nakal siap ahh. Aku lambung kau nanti. Kau menggatal, phewwwww aku ngajukkkkk satu bulannn*muke selambeee*
Yeayyy, hari khamis dah cuti*jejoget*. Tapi kan, Fana dah cuti awal. Die nak balik jauh, die nak balik kelantan. Hmm, habeslah aku sensorank bila dekat sekolah hari rabu nanti. Scandle dah nak balik kampung*lap air mata*. Bieeee, you jangan nakal kat sane ehh? You jangan lupee I taw. You curang dengan I, I ngajuk dengan You nanti. I akan rindukan you biee :'( Nanti jangan lupe call or mesej i taw? Muah muah Haha, kdiam. Aku dah gilaaaaaaaaaa.
Dekat kelas aku, semua heboh pasal raya, balik kampung lah, hitu lah, hini lah. Haihh, samangat raya lha katakannnnnnnnnnnnn. Hoho, jangan tanya aku! Aku memang ade kampung, tapi kampung aku dekat jeee. Tak jauh, pagi raye pun boleh balik. Hehe, ayah aku bawak kereta laju nak mati. Sekejap je boleh sampai*tipu*. Macam biase, tiap tiap tahun akanm raye dekat rumah nenek belah ayah. Lepas sembahyang raya baru balik rumah belah Ibu pulakk. Woii cousin cousin aku yang gilaaa macam aku, nak kutip duit raya tunggu aku taw. Aku nak join sekaki jugakk. Hihik >.<


Thanks for Reading!