мιαwww >.<
Senah Whiteღ



ϟαyα tι∂αk ρєrηαн вєrнєηtι мєηyαyαηgι αwαk, ϟαyα нαηyα вєrнєηtι мєηuηjukkαηηyα. Hι, I'm Nur Faιzah. Thanks followιng me. Please be nιce here.♥


Akak Tersayang♥


basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Farah Razali
Owner: your name
Others:   


Nyett :`D

Dengan scandle gua, k tipu. Cousin cukup, kahkahkah ^^
Hmm, esuk isnin? Yeke isnin? Hih, taknak hari isnin, nak hari sabtu and ahad je. Taknak taknak taknak. Pengetua, nak cuti lagi boleh?*muke berharap*. Home work done, semua done. Yeay, tapi tetap tak semangat nak pergi sekolah. Herk, mood masih dalam mood raya gituh. Hihi. Raya sakan babe, kau hado? Hihi, duit raya tahun nih tak banyak, dua ratus lebih je*lap air mate*. Hihi, heh korank korank korank yang mane tahu rumah gua or kenal gua tuh, mehh leee datang umahh guaaa. Tapi, nak datang bagitahu dulu, kalau tak bagitahu, nanti kau bagi salam dekat umah gua, orank lain yang jawap gua tak tahu. Kahkahkah^^
Boleh tak kalau nak pergi sekolah, tapi taknak belajar, taknak homework, taknak hafal hafal semua nih. Boleh kan kan kan? Nak pergi sekolah jadi taiko, round satu sekolah. Ahak, kepala hotak kau berjambul le Faizah. Ngeh!*hentak kepale dekat dinding*
Hihi, nyehhhhhhh folio sejaraj gua tak siap lagi nih, baru buad sikid. KEMALASAN yang tebal tuh ade, so. . . memang lambat ah siap. Cikgu kelip-kelip, anak murid kesayangan cikgu nih hantar lambad sikid eah? Saye malas nak buad lha cikgu. Kihkihkih^^
For you, hah awak lha, ha'ah, awak awak, eah jangan perasan lha, untuk IA kite, buken untuk awal :p . IA, Paijah sepet rindu awak, terharu tak? Ngehngehnegh, terharuuu ahh cepadd xD Yela, awak mane nak rindu kiteee ennnnn? Heh, btw imissyouso much. Tahun nih baju raya kite sedondon ah. Weeeeeeee, kan seronok kalau sedondon*jejoget*
Harituhhhhh, hari jumaat, raye kebaper tah gua lupee. Makcik belah ayah gua bertunang. Ohsemm, sambil tuh boleh cuci cuci mate kan. Kikiki.
 Cantik kan? Kahkahkah^^
 Semua posing nak maut. Heh.
 Semak semak-.-
Hihi, lepas tuh semalam gua ajak ayah gua pergi fun fair dekat Melaka raye tuh, nampak acam besh je kan. K, try ahh. Fuuuu, banyak permainan gua naik. Ape tuh, naik kerata langgar langgar tuh. Haha, dah macam orank bodoh je. Asyek aku je yang kene langgar, takk gunek! Hihi, lepas tuh kan naik, ape minatang tah. Tapi nampak besh, bile dah naik kan, dia pusing bapak lajuu gilee, dah la laju, tinggi pulak tuh. Tak ke boleh membuatkan mulut aku rase nak mencarut? Ngeh, tulah, gatal nak naik, padankan muka. Gua dekat atas jerit jerit panggil IBU IBU IBU. Abang gua dok pegang tangan gua, dia tutup mata. Sengal betul. Vudo, dedua bengong -..-
 Muke bajed bila nak naik, bile dah sampai atas hamek kau--..--

p/s:: Kalau hati kite boleh cakap yang die rindu awak, dah lame die cakap taw-Via Iman Aizzad


Thanks for Reading!