мιαwww >.<
Senah Whiteღ



ϟαyα tι∂αk ρєrηαн вєrнєηtι мєηyαyαηgι αwαk, ϟαyα нαηyα вєrнєηtι мєηuηjukkαηηyα. Hι, I'm Nur Faιzah. Thanks followιng me. Please be nιce here.♥


Akak Tersayang♥


basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Farah Razali
Owner: your name
Others:   


Happy Birthday Awak ;']

Hi, peace be upon you. Bosan bosan bosan. Jiran kiri kanan depan belakang semua dah pulang ke kampung halaman yang indah*ayat sastera habis*. Tinggal rumah gua je yang terang menerang dekat taman nieh. Ahh sedihhhh*lap air mate kejap*. Hmm, semua heboh pasal nak rayeee. Gua update awal awal sebab gua tahu, gua takkan sempat nak berblogger and berfacebooker nanti bila first and second day raye. Bertwitter je sempat. Kahkahkah. Almaklomlee, busy. First day raye dekat London, second day dekat Paris, kau hado?*k tipu*. Kahkahkah, first day dekat rumah nenek belah ayah second nenek belah ibu. Baru fair, takde yang bertengkar. Naseb baik kampung ibu and ayah dekat Melaka jee. Kalau jejauh, tak pasal pasal gaduh nak balik kampung ayah lah, ibu lah. Eeee, gua tak suke duduk dalam kereta lelamee, boleh bengkak punggung dher. Tak sanggup gua. Kehkehkeh, rase tahun nih macam tak semangat jelah nak raye, tak tahu sebab ape. Tahun nih baju raye one family warne Hitam Merah. Awesome, yeays! Silamat Hali Laye maaaaa :D
Awak semua, nak tahu tak? Kite rindu behsprewng kite. Rindu Fanaaaaaaa Fanaaa Fanaa sesangad. Hihi, tadi pergi lepak dekat MP kejap, cari hadiah untuk Superman gua. Dah jumpe :') Yeays! Then lepak dekat Jusco baru pulak. Aww, awesome babeh. Pandang kiri pandang kanan. Semua ade pasangan. K, jelly nih. Jelly sesangad. Kahkahkah^^ Tadi berbuka dekat KFC dengan ibu ayah and adik. Bak kate adik aku, bukan Kentucy Fried Chicken lah, sekarang Kentucy Fried Cicak. Kahkahkah. Orank ramai dekat Jusco macam tahi lembu jatuh bedepekkkk. Sesak ohh. Lepas berbuka, solat kejap then jalan jalan round Jusco nak beli kasut ibu and gua lah. Sasaran nye ialah Calorino. Cantik cantik dher kasut. Rambang mataa memilih O.o Kalau boleh nak beli semua. Kahkahkah. K, kaki dah patah jalan sehari suntuk*hantuk kepale dekat dinding*
Hai hai hai*lambai tangann*. Hari nih 18.8 birthday superman guaa. Tua dah diaaa. Hahak, awak dekat kampung tuh jangan nenakal. Nak jenjalan tutup mata taaw, aku takud kau usha minah Kedah, taknak balik Melaka dah. Melepas aku dekat sinih. Kahkahkah. Main mercun ajak aku sekali k. Aku nak join jugakk. Main mercun pop pop pun jadi lahh kann. Pagi raye nnt gua tunggu lu call gua. Lu tak call gua, gua cincang lu 14. Amacam? Kahkahkah. Btw, Happy Birthday Sayang*kenyid mate*. Semoge panjang umur murah rezeki. Kite sayang awak. Hadiah tuntut naik cuti nanti ekk? Kekekeke. Eah, tak lupee jugak, Silamad Hali Laye, nanti bagi aku duit raye taw, tak kire, aku nak jugak duit raye dari kau jugakkk*hentak hentak kaki dekat lantai*. Ehh, jemput datang rumah taw. Alang alang datang rumah tuh, masuk meminang sekali lah eah?*gatal*. Kahkahkah, kito mintak maaf if selame nih kite ade buad salah dengan awak, terkecik ken hati awak, terbesar ken jantung awak, tertengking awak, dan bermacam ter ter ter lah kann. Again, kite sayang awak, awak sentiase ade dalam hati and doa kite. Bye, iloveyou muah*kiss sikid* Meh sinih tengok gambar SuperIMAM gua japp. Eah, jap jap. Sabar lah jap. Tadaaaaaaaa
 Ohsemmmm nyee dia*cubit pipi*
 Senyuman dia, buad gua cair. Nak nak dia ade gigi taring. Phew, tergode babehs
 Heh, yang nih xtaw lah sebab ape muke die selega gila. Kahkahakah. Sayang, sorry I masukkan gambar nih.
 Herk, yang nih paling gua suke tengok and akan senyum sorank sorank. Phew, tergugat den. Hahahahahahangsome gileeeee. Dah lee hangsome, gila lagi tuh. Phew, tak menahan :3 I sayang You bie, muahhh siked :*
p/s: Aku rindu Iman and Farhana.


Thanks for Reading!