мιαwww >.<
Senah Whiteღ



ϟαyα tι∂αk ρєrηαн вєrнєηtι мєηyαyαηgι αwαk, ϟαyα нαηyα вєrнєηtι мєηuηjukkαηηyα. Hι, I'm Nur Faιzah. Thanks followιng me. Please be nιce here.♥


Akak Tersayang♥


basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Farah Razali
Owner: your name
Others:   


Sedihh sakit hati semua adaaa :'(

Dengarlah bintang hatiku, aku akan menjagamu. Dalam hidup dan matiku, hanya kau lah yang ku tuju dan teringat janji ku padamu. Suatu hari pasti akan ku tepati.
Aku akan menjagamu, semampu dan sebisa ku.Walau ku tahu raga mu tak untuh. Ku terima kekurangan mu dan ku tak akan mengeluh karna bagiku engkaulah nyawaku.
 'Cekcinyaaa' mata guaa. Haha, boo boo.

Tak tahulah kenape sejak beberape hari nih, aku rajin gilaa nak update blog, meybe sebab aku keseorangan and aku kesunyian sebab tulah kerja aku update update update. Serious, aku rase sunyi sangad. Fonee sunyi, tak macam dulu. Pagi pukul lapan jee dia dah text kita suruh bangun, suruh kite mandi, suruh kite breakfast. Bile petang nak dekat malam kire kire time dah nak senja, die suruh kita masuk rumah, mandi then solat maghrib. Bila malam, kite text gedik gedik kan awak kan kan kan? Tapii tapii tapii, hmmm kebahagiaan tuh cumer sekejap jee. Kenape erk? Kenape mesti ade orank yang iri hati dengan kite. Kenape mesti wujud orank macam tuh? Kenape mesti wujud? Boleh tolong pupus kan orank mcm tuh. Boleh tak? Err, benci orank macam tuh. Pantang tengok orank bahagia, tersenyum sikid mesti ade jee plan yang dia buad nak kenaa kan kitaa. Hipokrit, depan kita dia baik, belakang kita dia macam 'haremmm'. Sorry lah kalau kau terasa eah. Cepad cepad lah berubahh k. Hmm, disebabken kau lha. Hubungan orank hancur kau  tahu tak? Besh kan hancurkan hubungan orank? Besh sesangad kannnn wehh kannnnnnnn. Thumbs Up untuk kau lahh. Dulu, kau buad cerita aku FUCK classmate kau, kau cerita dekat kakak kakak pengawas senior form 5. Padahal, aku tak kenal langsung budak classmate kau dohh. Rapaat? Tegur? Memang tak lahh. Yelah, ramai cakap aku nih SOMBONG. Ops, bukan sombong okey, cume aku tak banyak mulut. Tuh jer. Hmm, now kite orank tak kacau kau, tapi kau tetibe nak cari hal dengan kite orankk. Bawak mulut sane sinih. Pehal? Dasar macam hape jelahhh kau nih Minahhh minahhhhhh. Muka dah cantik menarik tertarik kau memang the bom, tapi sayang HATI kau tak cantik macam muka kau yang suci murni semua tuh. Tak weh takk! Sumpah, aku benci kau. Aku tak aken maaf kan kau. Lantak kau nak cakap aku ape. Ade aku kisah? Kau yang bawak mulut cerita pasal aku dengan Fana sane sinih, aku nak kau datang dekat aku, mintakk maaf. Selagi kau tak datang, sampai kau mati pun, aku tak aken maafken kau. Aku benci orank macam kau, ulang semula. Aku BENCI k, benci sangad sangad.
Rindu gelak tawa awak. Hanya mampu tersenyum bila melihat gambar awak :')
 
Assalammualaikum cinta. . .
Much Love,
IA-Faizah


Thanks for Reading!