мιαwww >.<
Senah Whiteღ



ϟαyα tι∂αk ρєrηαн вєrнєηtι мєηyαyαηgι αwαk, ϟαyα нαηyα вєrнєηtι мєηuηjukkαηηyα. Hι, I'm Nur Faιzah. Thanks followιng me. Please be nιce here.♥


Akak Tersayang♥


basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Farah Razali
Owner: your name
Others:   


143♥

Ohok, muka cover cun. Boo :b
Haii guys*lambai tangan*. Luu orank sehad? Ahaa, gua dah terlebih sihadd dah. Fyi, imiss my blogging*sad.jpg*. Sekarang semua heboh pasal drama HACKS. Ahaks, die orank cakap, citer tuh besh tapi endding dia sedih, boleh keluarkan air mata. Ahaks, Hero die ohchem mcm Iman kite. Hahaha*gelak jahad*
Haha, sebenarnye bukan nak cerita pasal tuh. Nak citer pasal nih sebenarnye. Erm erm erm, semalam semalam semalam err err kita pegi jalan jalan dekat Tesco dengan Ibu kita. Semalam kita date dengan ibu jelah. Nak date dengan Iman. Tapi, hmmm*sad.jpg* Haha, dah aku merapu. Semalam jalan dekat tesco, jalan jalan tetibe ade jumpe satu patung nih taw. Satu warne biru satu warne pink. Ihiks, omeyy ohh patung tuh. Bile tengok patung tuh terus nak beli. Dalam otak, ingad Iman jeh. Cececeh, aku je syok sendiri. Dia mane pernah ingat aku.*gurau*. Dah belek belek belek, pilih pilih pilih. Akhirnyee beli jugakkkkk patung tuhh. Omeyy. Pastuh, aku asyek pegang patung tuh sambil senyum sorank sorank macam kerang busuk. Ibu aku asyek perli aku tak habis habis. 'Untunk Iman lettew' ahaks, kan dahh kantoii xD 'Eh, awak. Nnt kite bagi ehh?*omey.jpg*

 Hihi, omeyy enn? Hahaaaaa.
Ingad nak bagi time 30.7.12 tapi, hmmm lambad nyaaaaaaa*sad.jpg*. Harap awakk terime ehh? Bye, iLAVu Iman ;)
Much love,
iFaizah


Thanks for Reading!