мιαwww >.<
Senah Whiteღ



ϟαyα tι∂αk ρєrηαн вєrнєηtι мєηyαyαηgι αwαk, ϟαyα нαηyα вєrнєηtι мєηuηjukkαηηyα. Hι, I'm Nur Faιzah. Thanks followιng me. Please be nιce here.♥


Akak Tersayang♥


basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Farah Razali
Owner: your name
Others:   


Sekolah? Ape tuh sekolah? HaHa

Kau nampak mulut aku tuh? Nampak takk? Mestilah nampak kan? Hi, assalammualaikum, luu luu luu yang tengah baca post gua nieh, lu nampak mulut gua tuh? Phew, muncung mcm tikus mondok deh. Muka malas nak sekolah. Malas wehh. Nak nak nieh musim euro, lagilah ramai demam euro kan? Takpe, aku anak pengetua. Dia cakap die pun tak sehat sebab demam euro, so die bagi cuti lagi seminggu. Haha aku dah merepek. Kau dengar jelah ehh? Haha.
Jujur deh aku cakap, memang aku tak ready nak sekolah lagie. Nak cuti weeeeehh. Nak cutii. Paham tak? Nak cuti cuti cuti cuti. Herr.
Dekat pacebook and twitter penuh post pasal taknak balik penjaralah*hostel. Taknak sekolah lah, bagai lah. Yaaayyy, kite geng beb. Taknak sekolah. Tak nak tak nak tak nak. Ibu cakap*Kalau kau taknak pergi sekolah, ibu rembat kau dengan batang penyapu*Wuu, ibu aku gengster deh. Shewramm >.<' Haha.
Actually, semua barang nak ke sekolah dah siap dah walaupun rasa mcm malas je nak ke sekolah besuk :'D


Thanks for Reading!