мιαwww >.<
Senah Whiteღ



ϟαyα tι∂αk ρєrηαн вєrнєηtι мєηyαyαηgι αwαk, ϟαyα нαηyα вєrнєηtι мєηuηjukkαηηyα. Hι, I'm Nur Faιzah. Thanks followιng me. Please be nιce here.♥


Akak Tersayang♥


basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Farah Razali
Owner: your name
Others:   


Take My Heart♥



(Hanya Tinggal Kenangan)
Aku rindu kau. Rindu gila gila. Hmm, tapi mesti kau tak rindu aku kan? Hmm yeye aku tahu kau mesti tak rindu aku punyelah. Hmm, aku rindu kenangan kite beb. Hmm, tapi aku rase kau dah lupekan semua kenangan kiter kan? Hmm, ye aku kenal kau. Kau memang senang je nak lupekan masalah yang kau hadapai. Aku rindu kau Fariq. Ye, rindu gila k. Tapi aku yakin kau takkan rindukan Faizah. Assalamualaikum guys, hari nih 30.5.12. Yee walaupun aku dah lepaskan die pada 29.5.12 tapi hari nih air mata aku masih mengalir. Mengalir sebab teringat kenangan aku dengan die k. Aku tak boleh tipu diri aku, ye memang aku rindu die. Hmm, die bukan boyfriend aku, bukan scandle aku, bukan couple aku, die 'EX' aku. 12.4.11 kite bersama dan berakhir pasa 29.5.12. Banyak kenangan kau dengan aku kan? Hmm 1tahun 1bulan 17hari aku dengan kau. Kalau kite orank still bersama, next month kiter orank dah 1tahun 2bulan. Hmm, dah takde jodoh. Tak boleh buad ape ape. Memang dari muka aku kau orank akan nampak aku happy, tapi hati aku hanya Allah je yang tahuu.
Aku dah cube tak nak menangis saat ingat kau, tapi aku tak tahu kenape air mata nih jatuh jugak bila teringat kau. Hmm, bagi kau memang senang untuk melupakan seseorank kan? Hmm, pejam celik pejam celik alhamdulillah kite dah 1tahun lebeh. Tapi, hubungan kite tak dapat diteruskan lagi. Hmm, hati nih berat nak tinggalkan kau, berat nak lupekan semuanya terutama pasal kau wehh. Meybe, bukan senang aku nak carie  ganti k. Hmm, bukan senangg. Aku masih simpan semua text kite yang sweet sweet. Aku takk buang punn sebab bila aku rindu aku akan bace. Hmm tuhh jelahh cara yang dapat aku lepaskan rindu aku kat kau Fariq :'( . Thanks sebab belanja aku coklet bebanyak. Thanks sebab tahan dengan aku selama nih. Halalkan segala yang kau bagie kat aku k. Hmm, dalam fone aku ade gambar kau, kau suruh aku buang number kau and sebagainye kan? Tapi, bagi lah aku simpan gambar gambar kau k. Hmm, aku simpan semuaaa gambar kau. Jangan marah aku simpan gambar kau ehh? Hmm, naik sekolah nnt takk tahuu leee macam mane aku nak teruskan hidup tanpe kau. Lepas nih balik sensorank lahh jawapnyee.
12.6.12 jugakk genap 2bulan bestfriends aku dengan pakwe die. Fana, aku harap kau kekal dengan Azim k. Azim, jaga Fana elok elok tahu,jangan pernah nak duakan die k. Bawak die ke jalan yang benar. Jangan gaduh gaduh lagie kay? Aku nak tengok kawan aku happy je tahu. If aku takk happy pun, aku nakk die happy. Hmm, aku tak nak die sedeh sedeh, nanti aku pun sedeh jugakk. And untuk kau Fariq, jaga diri jugak tahuu. If kite dah takde pape, kite kawan k. Hmm, and thanks again untuk segala-galanya. Bye Fariq, me will miss you♥ :'(
 I never stopped loving you, i just stopped showing i.


Thanks for Reading!