мιαwww >.<
Senah Whiteღ



ϟαyα tι∂αk ρєrηαн вєrнєηtι мєηyαyαηgι αwαk, ϟαyα нαηyα вєrнєηtι мєηuηjukkαηηyα. Hι, I'm Nur Faιzah. Thanks followιng me. Please be nιce here.♥


Akak Tersayang♥


basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Farah Razali
Owner: your name
Others:   


Exam . Nerveoss !

Hi and Assalammualaikum . Fuh , esuk exam . Tersangad laa takud . Sangat sangat takud k . Any one boleh gantikan tempat aku amekk exam nanti ? Haha . k aku gilaa . Err , exam aku start esuk then habes hari rabu . Fuh , tolong doa kan aku dapad jawap dengan tenang k . Aku tersangad la tengah berdebar sekarang nih .
Aku tak boleh bayang ken kalaw akuu GAGAL . Hoomaiigaddddd , memang aku nanges ah . Sebab form 1 aku tak penahh gagal lagi . Yeah , aku yakin aku boleh buad and boleh LULUS . Nak tunjuk dekat parents aku , aku pun boleh macam abang aku . Insyaallah .
Kbaii , tangan penad menaip . otak penad mengeluarken isi . 
Aku rinduuuuuuuu Muhammad Fariq .*gedik*


Thanks for Reading!