мιαwww >.<
Senah Whiteღ



ϟαyα tι∂αk ρєrηαн вєrнєηtι мєηyαyαηgι αwαk, ϟαyα нαηyα вєrнєηtι мєηuηjukkαηηyα. Hι, I'm Nur Faιzah. Thanks followιng me. Please be nιce here.♥


Akak Tersayang♥


basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Farah Razali
Owner: your name
Others:   


Sorry again (:

Hi , assalammualaikum . Sorry , gua menhilang kan diri buad beberapa harii . Gua tahu Boncet mestii maraa gua sebab takk hupdate blog . Sorry boncet . Ohh yaa , sebenarnye gua bukan nak cerita pasal bendee nih . Hmm , awakk , sorry ehh . Saye tahu saye selalu abaikan awakk . Selalu mara mara awak . Selalu lepaskan geram dekat awak . Sorry again awakk .
Hmm , sejakk baper hari nihh . Mood gua mcm tong sampah . Shitt , semua orank gua nak marah , mcm gua taiko dalam umah nih pulakk . K , stopp it . gua bencii diri gua .
Ohh ya . Hmm , pagii tadie abang gua yang sulung pegii hamekk result PMR . Kayy , gua punyee jantung pulakk yang berdebar gila punye gila punye gile . Tahu kan gila tuh ape ? G to the I to the L to the A . Alhamdullillah , dia lulus . Takde gagal . Btw , congrate yee Abang Taiko Tai . Haha .
K , lagi seminggu lebbeh sekolah dahh nakk start . Malas nyee nak pegi sekolah . Malas yang ter amat amat k . Rase mcm nak roboh kan sekolah la . Boleh dokk . Herher . Ehemm . tahun depan dahh takk satu kelas dengan ehemm ehemm gua . Ohh shitt . So , susah laa nakk jumpa kan . Gua 2RK1 , dia 2RK2 . Hmm , mood gua hilang bile cakap pasal tahun depan . Susah laaa kann gua nak jumpe die tahun depann . Pagi mestii takk boleh jumpe . Maseng maseng sebukk . Rehat tuhh punn tengokk lee kalaw dapad . Balekk mestie boleh . Insyallah Sebab die kater nak tunggu aku. . Sayang kaw bucukk .
K , pape pun gua renduu Muhammad Fariq Fadzlan . Kbaii .


Thanks for Reading!