мιαwww >.<
Senah Whiteღ



ϟαyα tι∂αk ρєrηαн вєrнєηtι мєηyαyαηgι αwαk, ϟαyα нαηyα вєrнєηtι мєηuηjukkαηηyα. Hι, I'm Nur Faιzah. Thanks followιng me. Please be nιce here.♥


Akak Tersayang♥


basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Farah Razali
Owner: your name
Others:   


HI ^^v


Hi and assalammualaikum . Aku mengilangkan diri selama beberapa hari . Aku buzy . Harituh dah pergi bercutiii dekat Port Dickson . And tulat lepas pun pegi lagii . Ohhyaaaaaa , shoooooo syiiiookkkkk . Hihi , tapi kali nih ramai laa yang pegii . K , turun swimming ade mamat berkumpulan nih kacau . Her , naseb baik aku ade geng . Hah , Ini makan die . Dush Dush ! 
 Tadii pergi sekolah . Beli buku tulis . Hamek baju pengawas . Fuhh , gila besar baju tuhh . Ayah aku pun muat . Nak kene hantar repair ah baju tuh . Huhhh , duit lagii . Godaii ! Erm tadii pegi sekolah nampakkk DIE yang di maksudkan ABANG IZZUDDIN . Hihi , bolehh pulakk main jelingjeling . senyumsenyum dengan aku . Haishh , tergoda aku berk . Ya Allah , kuad kan lhaa imanku . Amin . Pape punn . Dia ohseeeeeeemmmmmm gila tadiiiiii . Sayang abangg :)
And one more thing . Aku tak sedia lagii nak pergi sekolah . Sumpah aku tak sedia . Herr , nak cutii lagi sebulan bolehh ? Boleh lha . Hihi . 
Hari nih aku happy gila . Kbaii 2011 and Hi 2012 . Be a good year .


Thanks for Reading!